Fără categorie

Dezvolta-ti brandul cu minim de investitii

Fie ca detii un brand la inceput de drum, fie ca exista de ceva timp pe piata si iti doresti sa il reinventezi, o campanie de PR ar putea reprezenta cea mai buna solutie. Singurul criteriu esential care face diferenta intre una reusita si una inutila este aplicabilitatea pe personalitatea si nevoile brandului. Vezi mai multe aici si descopera cum te poate ajuta o campanie de PR si de ce sunt acestea atat de importante in existenta unui brand.

Totul incepe cu o analiza

Pentru a putea stabili strategia si planul de actiune, este necesara realizarea unui audit. In acest punct vom evalua brandul, cu ajutorul tau, pe toate planurile. Vom descoperi care sunt punctele forte care ar trebui valorificate si care sunt acele elemente care trebuie imbunatatite tocmai pentru a putea oferi clientilor cea mai buna versiune a acestuia.

In functie de aceste detalii se va putea stabili si obiectivul campaniei. Este nevoie de mai multa vizibilitate, de schimbare a unei perceptii, de indemnare catre actiune? Vom putea obtine raspunsul la aceste intrebari si sa ne concentram tocmai in aceasta directie.

Vom putea stabili care este publicul tinta, ce preferinte are, cum trebuie sa ne adresam acestuia si care este problema pe care trebuie sa o rezolvam in raport cu ei. Comunicarea se va putea plia in functie de aceste criterii, in asa fel incat sa putem obtine rezultatele vizate din partea acestora.

De ce sa alegi Tudor Communication?

Ai garantia unei echipe cu experienta

Inainte de a solicita ajutor de specialitate, este important sa analizezi performantele echipei. Tudor Communication si-a castigat reputatia in urma ghidarii a numeroase companii catre succes. Aceasta activitate a fost recunoscuta si premiata in repetate randuri, astazi fiind considerata una dintre cele mai bune si prestigioase agentii de PR din tara.

Strategia o realizam impreuna

Pentru ca tu esti cel care cunoaste in detaliu istoria brandului si fiecare aspect intern care ar putea reprezenta un avantaj pentru viitoarea campaniei, vei fi membru activ in echipa care se va ocupa de proiect. Comunicam constant, schimbam idei, iti prezentam solutii si tu, iti vei putea aduce aportul in fiecare etapa, tocmai pentru a contura o directie de actiune unica si cat mai personala.

Inveti sa iti gestionezi bugetul mai eficient

Publicitatea conventionala poate necesita costuri mult prea mari raportate la rezultatele pe care le ofera. Campaniile de PR, in schimb, iti confera posibilitatea de a stabili cu strictete publicului vizat si de a transmite mesaje direct pentru acesta. Cu alte cuvinte, nu va mai trebui sa platesti pentru afisari catre oameni neinteresati care nu aduc niciun beneficiu brandului. Deci vei face economii semnificative pe care le vei putea redirectiona catre alt scop mult mai viabil.