Este sigur sa vulcanizati o anvelopa. De fapt, acest proces este pilonul esential al productiei de cauciucuri. Un proces care se desfasoara sub o temperatura mai mare de 170 ° C si o anumita presiune intr-un anumit timp. Pentru ca vulcanizarea sa se faca in mod corect, va trebui sa apelezi la un service roti.
In cele din urma, un cauciuc de baza mulabil este obtinut in diferite forme care, atunci cand este racit, apare in ceea ce este in prezent -anvelopa. In plus, amestecul cauciucului de baza cu textile, plase de otel si alte substante chimice sau fizice sunt utilizate pentru a-i modifica proprietatile. De asemenea, in functie de tipul de acoperire pe care il cautati, este necesar doar sa schimbati proportiile cauciucului de baza si diferitele proceduri.
Inainte de a merge la o vulcanizare, asigurati-va ca aceasta este una cu servicii de foarte buna calitate, cautand recenzii pe internet.
Vulcanizare pentru repararea anvelopelor
Utilizarea vulcanizarii pentru repararea anvelopelor este o operatiune care a fost efectuata de mai multi ani. Este cel mai eficient, economic, usor si rapid mod de a repara suprafata unui cauciuc. Si cu toate garantiile de securitate.
Cand suprafata unei anvelope este deteriorata, poate exista o scadere a presiunii aerului in interiorul camerei. Fiind in imposibilitatea de a mentine o presiune stabila, este necesara o solutie pentru a conecta priza de aer la exterior, etansand astfel scurgerea. In acest caz, procesul consta in topirea unui element de anvelopa peste gaura. Aceasta etansare se face pe marginea interioara a benzii de rulare, urmand acesti pasi:
- Preevaluarea anvelopei:starea benzii de rulare este verificata daca deteriorarea structurii este grava. Daca perforatia este profunda, extinsa sau cu o forma nedeterminata care compromite siguranta anvelopei, repararea acesteia este exclusa. Aici alternativa ar fi sa cumparati anvelope noi.
- Extragerea obiectelor care au produs incidentul: trebuie indepartate cuiele, bucatile de sticla, aschii sau alt element care este incorporat in cauciuc.
- Conversia dura a suprafetei: pentru a avea o aderenta mai mare,se utilizeaza un instrument de degrosare care rupe suprafata facand-o mai dura.
- Aplicarea polimerilor de rasina: atunci cand reactioneaza cu anvelopa, devin un adeziv foarte puternic.
- Aderenta unei bucati de cauciuc– in zona afectata se suprapune o noua bucata de cauciuc de un anumit calibru.
- Fuziunea tuturor elementelor: partea adaugata este topita in suprafata de o sursa de caldura, fie frecare, fie chimie, creand un singur produs.
Crearea unui produs reparat si sigur: rezultatul final este o zona noua care impiedica camera sa piarda aer si, prin urmare, presiune. Toate acestea fara a a pierde siguranta anvelopei si oferind garantia ca anvelopa este buna de rodare in timpul plimbarii.
Daca pierzi des presiunea din roti, iti recomandam serviciul de indreptat jante tabla Brasov, daca esti din apropiere, pentru ca este posibil ca problema sa nu fie anvelopa ci janta stramba. Atunci cand jantele se stramba este posibil sa aerul sa iasa printre janta si anvelopa, caz in care presiunea se va pierde din ce in ce mai repede.